home

Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում April 17, 2013 Leave a comment 1. Իմ կարծիքով ուսուցիչը Ջելսոմինոյի ձայնը նկատի ուներ: Ուսուցիչը ուզում էր ասել նրան, որ շատ քիչ օգտվի իր ձայնից: Որովհետև շատ-շատ դժբախտություններ կպատահեն կամ էլ շատ ցածր խոսի, և քիչ օգտվի իր յուրահատկությունից: 2. Ես շատ եմ սիրում նկարել, ազատ ժամանակ գիրք եմ կարդում, սիրում եմ համակարգիչը, որը ինձ և օգտակար է, և վնասակար: 3. Ինձ հետ նման դեպքեր չեն պատահել, բայց եթե հայտնվեմ այդ իրավիճակում կհիշեմ Ջելսոմինոյի ուսուցչուհու խոսքերը: <<Խոսքը արծաթ է լռությունը ոսկի>>: Եվ մի գուցե դա ինձ փոքր ինչ հանգստացնի: 4. Ես արդարացնում եմ Ջելսոմինոյին նա ազնիվ էր, բարի: Նա միայն մի կողմի մասին չեր մտածում այլ մտածում էր դիմացինի մասին նույնպես: Իմ կյանքում պատահած յուրաքանչյուր դեպքերում փորձում եմ լինել ազնիվ և մտածել ոչ միայն իմ մասին: Յուրաքանչյուր մարդ իմ կարծիքով պետք է ապրի Ջելսոմինոյի մտածելակերպով: Ներկա ժամանակներում ազնվությանը հազվադեպ ենք հանդիպում: Ամեն մարդ պետք է կարողանա ապրել ազնիվ և հոգ տանի բոլորի մասին:

Комментарии

Популярные сообщения