Ջելսոմինոն հաբեբաների աշխարհում երրորդ


Ինչի՞ մասին ես հաճախ խոսում քո ներքին ձայնի հետ, կարողանու՞մ ես նրան զսպել, ինչպե՞ս ես նրա հետ համաձայնության գալիս: Իսկ պատահու՞մ է, որ նա քեզ չի լսում:
Ես  շատ չեմ խոսում իմ ներքին  ձայնի հետ, եթե  խոսում եմ շատ քիչ:  Եթե խոսում ես քո  ներքին ձայնի հետ  պետք է  հետևես   նրան, թե քեզ  ինչ խորհուրդ է  տալիս կամ ինչ  է զգուշացնում:  Իսկ  եթե սխալ ես  համարում նրան արա այնպես ինչպես քեզ  հաճելի է  ցանկացած դեպքում  էլ կարող ես  դեմ գնալ  նրան:
Ի՜նչ հրաշալի բան է գետնին քայլելը. փորձիր համոզել մարդկանց, որ իսկապես գետնին քայլելը հրաշալի բան է:
Գետնին քայլելը շատ  լավ բան է  գետնին քայլելը քեզ օգնում է մտածել,  որոշումներ կայացնել:  Նաև օգտակար է  առողջության համար  քո  էներգիան բարձրացնում է:  Շատ  դուրս   եկեք  մաքուր օդ շնչեք և շատ քայլեք: 
Պատկերացրու՝ դու միոտանի ես. ինչպե՞ս կփոխվեր կյանքդ:
Եթե  ես լինեի մի ոտանի  կյանքս շատ վատ  կլիներ,  ես  դպրոց  կգնայի, բայց  չէի  կարողանա,  վազել  սպորտով զբաղվել:
Եթե կրթահամալիրում ամեն ինչ թարս լիներ, ի՞նչ կստացվեր. նկարագրիր:
Եթե  մեր կրթահամալիրում ամեն ինչ  թարս լիներ ուսուցիչները կզանգահարեին  իրենց ընկերուհիներին և  կզրուցեին    սուրճ  խմելով: 

Комментарии

Популярные сообщения