Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում տասնմեկերորդ

ացի սևից, ինչ գույներ ես տեսնում շուրջդ: Սև գույնով ի՞նչ կարող ես անել:
  • . Սև  գույների մեջ եմ տեսնում երբ  երթուղայինում երատասարդները նստում են իսկ մեծահասակները կանգնած են: Սև գույների մեջ են ինձ համար վատությունը, չարությունը, ստախոսությունը, իսկ լավ գույների մեջ են բարիությունը, հոգատարությունը, սերը միմյանց նկատմամբ, որը  հիմա շատ է պակասել: Թող մեր քաղաքում իջնի վառ գույները ծիածանը: Սև գույնի մատիտով ես  կարող եմ նկարել, գծագրել: 
    • Նկարներն ինչպե՞ս են երջանկություն գտնում, ո՞ր նկարը կարող է երջանիկ համարել իրեն:
    • Իմ կարծիքով նկարները իրենց  երջանիկ են զգում, երբ  շատ մարդիկ իրենց  տանում են  թանգարաններ, ցուցահանդեսներ որպեսզի ցուցադրեն և բոլորը այցելեն քաղաքի բոլոր ցուցահանդեսները, դիտեն այդ բոլոր  գեղեցիկ լուսանկարները:  Այդ ժամանակ լուսանկարները իրենց  շատ  երջանիկ են համարում:  
      • Ինչպիսին է աղքատության հոտը: Համաձա՞յն ես, որ թույնը սովից լավ է, ինչու՞:
      • Իմ կարծիքով աղքատությունը չարիք է,  աղքատ կարող են լինել նաև մտքով, մտքի աղքատությունը սովից էլ վատ է: Ինձ

  • Комментарии

    Популярные сообщения