Մեր Կրթահամալիրը

Կրթահամալիրի 7 հրաշալիքները
1.Միաբանություն- Մեր  կրթահամալիրը չեմ համարում միաբանություն:   Մենք շատ միասնական ենք, ես չեմ կարծում, որ մեր կրթահամալիրը կարող է լինել միաբանություն:
2. Կրթական պարտեզ- Կրթական պարտեզ ասելով ես հասկանում եմ մի խումբ երեխաներ և մեկ կամ երկու դաստիարակ:  Մեր կրթահամալիրը միասնական կրթական պարտեզի է նման:
3.Արհեստանոց- արհեստանոց- Կրթահամալիրում բոլորը աշխատում են շատ քրդնաջան, մեր կրթահամալիրում շատ կան արհեստանոցներ, պատրաստում են շատ աշխատանքներ, երեխաները  շատ են սիրում պատրաստել շատ ու շատ աշխատանքներ կատարել արհեստանոցներում:
4. Մրջնանոց- Կրթահամալիրը իմ կարծիքով մրջանոցի է նման, ես շատ եմ տեսնում աշխատողներ: Ամեն մարդ կատարում է իր աշխատանքը: Մեր կրթահամալիրը իր առօրյայով նման է մրջնանոցի:
5.Արշավախումբ- Շատ էի սպասում այս բառին մեր դպրոցում արշավներ շատ են կազմակերպում, շատ վայրեր ենք գնում, բայց կան այնպիսի սովորողներ, որոնք ընդհանրապես չեն արշավում:
6.Ընտանիք- Մեր կրթահամալիրը ընտանիքի նման է, Կրթահամալիրի տնորենը միշտ ասում է դպրոցը ձեր տունն է ազատ շփվեք միմյանց հետ:
7.Համույթ- Համույթը գեղեցկացնում է մեր կրթահամալիրը, համույթով տարբերվում է մնացած բոլոր դպրոցներից:

Կրթահամալիրի 7 որակները
1. Ոգեղենություն-  Ես երբ ինչ, որ մեկի հետ շփվում եմ շատ հաճույքով և ոգեվորված եմ անում, կրթահամալիրում բոլորը ոգեվորված են շատ ուրախ, պարելը, երգելը, անում ենք ոգեվորված:
2.Ստեղծականություն- Մենք շատ հաճույքով ենք ուսուցիչների հանձնարարությունները կատարում, իսկ ստեղծագործելը հաճույքով ենք անում, կան մարդիկ, որ ծուլանում են և բան չեն անում նրանց մոտ ոչինչ երբեք չի ստացվում:
3.Ուսումանատենչություն- Մեր կրթահամալիրում ուսումնատենչերը շատ են կան այնպիսիններ, որ ծուլանում են, դասերը անցկացնում են խաղեր խաղաղով և ժամին նայելով:
4. Կատարելության ձգտում- Ես կատարում եմ իմ բոլոր մայրենիի առաջադրանքները, որովհետև ես մեր մայրեննի ուսուցչուհուն  շատ հարգում և հավանում եմ: Կատարելության ձգտումը պետք է լինի բոլորի մեջ:
5.Համերաշխություն- Իմ կարծիքով համերաշխ ենք, կան այնպիսի մարդիկ համերաշխ չեն մեկը մյուսի նկատմամբ վատ են տրամադրված մի խոսքով ես ասեցի իմ կարծիքը:
6.Հոգատարություն- Հոգատար են բոլորը ուսուցիչները, մեր դպրոցում երեխաները չունեն հոգատարություն միմյանց նկատմամբ:  Դպրոցը ամեն ինչ անում է, որ բոլորը միմյանց հանդեպ լինեն հոգատար դպրոցի տնօրենը ամեն ինչ անում է ուսուցիչների հետ միասին, որպեսզի պահպանվի տարիների ստեղծած յոթ որոկները, հրաշալիքները:


Комментарии

Популярные сообщения