Գիտություն

Գրավոր լեզուն տարբերվում է այլ գոյություն ունեցող կամ հնարավոր համակարգերի խորհրդանշական կապի , որը միշտ հետ կապված , որոշակի լեզվի եւ բանավոր լեզվի այդ լեզվով. Ի տարբերություն գրականության տարբեր տեսակի վիզուալ , գրաֆիկական տեղեկատվության ներկայացմանը , ինչպիսիք են նկարներ , գեղանկարներ, ոչ բանավոր տարրերի քարտեզագրման , եւ այլն: - չեն փոխկապակցված որեւէ կոնկրետ լեզվով. Նշաններ եւ տեղեկատվական նշանների (արական եւ իգական պատկերը, օրինակ), ինչպես նաեւ ներառում է լեզուն , թեեւ դրանք կարող են լինել մի մասն է լայնորեն օգտագործվում հետ միասին այլ լեզվական տարրերով . Որոշ այլ խորհրդանշական նշում - ի համարները, logograms - չունենան անմիջական կապ է կոնկրետ լեզվով , սակայն հաճախ օգտագործվում են գրավոր , եւ դրանով կարելի է համարել որպես սցենարի.

Լեզու բնորոշ է յուրաքանչյուր մարդու համայնքին , եւ դա կարելի է համարել որպես անբաժանելի եւ սահմանումը բնորոշ է մարդկության , որպես ամբողջություն: Սակայն զարգացումը գրելու եւ գործընթացը իր աստիճանական փոխարինելու ավանդական բանավոր ձեւերի կապի են հատուկենտ , անհավասար եւ դանդաղ. Մի անգամ հաստատվում է, գրավոր , ընդհանուր առմամբ , ավելի քիչ պատրաստակամ է փոխվում , քան բանավոր խոսքով, դրանով իսկ պահպանելով բնորոշող եւ արտահայտություններ , որոնք չեն բնորոշ ներկա վիճակի է կենդանի լեզվի Մեկը կարեւորագույն առավելություններից օգտվելու գրավոր լեզուն է հնարավորություն ստեղծել մշտական ​​արձանագրում տեղեկատվության արտահայտված միջոցով
Լեզվով:                                                                                                                                 

Լեզու և մտածողություն: Հաղորդակցվելու համար մարդ նախ պետք է ունենա ինչ-որ միտք, ասելու ինչ-որ բան: Առարկանների, երևույթների, հատկանիշների մասին մեր ունեցած հասկացությունները մեր գիտակցության սեփականությունն են դառնում, ամրակայվում են մեր գիտակցության մեջ լեզվական նյութական թաղանթով:




մենք արտաքին աշխարհից ստանում ենք մեզանից անկախ գոյություն ունեցող առարկաների, երևույթների, հատկանիշների և այն ամենի տպավորությունները, զգայական ընկալումներն ու պատկերացումները, որոնք մեր մտքի, մեր ճանաչողության առարկան են դառնում լեզվի միջոցով: Հասկացությունները մեր մեջ այլ կեր գոյություն ունենալ չեն կարող, քան լեզվական ձևով: Դրա հետ միասին, լեզվական ձևերի, լեզվական միավորների օգնությամբ մեր գիտակցության մեջ ամրակայում ենք մեր ամբողջ գիտելիքները և այդ ամենը փոխանցում սերնդեսերունդ

Комментарии

Популярные сообщения