Մանկություն

Ես սիրում եմ իմ  մանկությունը որովհետև գնալով դպրոց ձեռք  եմ բերում շատ ու շատ ընկերներ, անցկացնումեմ ժամանակը նրանց հետ: Մանկությունը քո ընկերներն են  բակի  երեխաները: Պատմեմ իմ  մանկության մասին ինչ՞պես եմ անցկացնում: Երբ փոքր էի  հայրիկս և մայրիկս ինձ տանում էին Հաղթանակի զբոսայգի, այնտեղ ես նստում էի շատ ու շատ  կառուսելներ, ուրախությանս չափ ու սահման  չկար: Իսկ երբ  մեծացա հաճախ  չենք գնում զբոսայգիներ, այդ բացը լրացնում են մեր դպրոցի ուսուցիչները նրանք մեզ տանում են ցանկացած վայրեր, որտեղ չենք եղել: Ես չեմ ուզում, որ  իմ մանկությունը վերջանա: Մեծերը նայում են իրենց երեխանիր երջանկությանը հիշում են ուրախ  ժամանակները: Բայց առաջ է գալիս ծերությունը երեանի ես տալիս այն տարիներին, որ փոքր ես, ցավոք սրտի  ժամանակը հետ տալ չես կարող այն գալիս անցնում գնում է:

Комментарии

Популярные сообщения