Նամակ Հոլդենին

Հոլդեն ես այս նամակը գրաում եմ քեզ օգնելու համար, դու շատ լավ մարդ ես, բարի  սիրտ ունես, օգնում ես բոլորին, մտնում ես  մարդկանց դրության մեջ: Իմ լավ ընկեր, ես ուղում եմ, քո բոլոր դժվարությունները կիսես ինձ հետ ես քեզ ամեն ինչում կաջակցեմ, կանեմ  ամեն ինչ, որ դու քեզ լավ զգաս: Իմ խորհուրդները քեզ շատ կոգնեն ուզում եմ, դու մտածես դրանց շուրջ: նՄարդ եթե դժվարուրյան մեջ է հայտնվում ամեն ինչ անում է, որ դուրս գա դժվարությունից, նոր կյանք սկսի գտնի այնպիսի էակ, որ  հանուն քեզ ամեն  ինչի պատրաստ լինի, օգնի քեզ ամեն հարցում, լինի քո հավատարիմ բարեկամը: Հոլդեն բավե ապրես ինքդ քեզ տանջելով, ամեն ինչ առւևում է, բաց աչքերդ շուրջտ նայիր տես մարդիկ ուրախ  երջանիկ են, դու էլ փորձիր  այդպես ապրել ապացուցիր  բոլորին, որ  դու ուժեղ մարդ ես կկարողանաս հաղթահարել այն իմչ, որ քեզ տանջում է: Գտիր այնպիսի մարդ, որ քեզ սիրի հոգ տանի քո մասին, կյանքդ կապիր այդ մարդու հետ և ապրիր ուրախ: Քո մասին մտածող ու անհանգստացող քո լավ բարեկամ:

Комментарии

Популярные сообщения