Ես կարողանում եմ

Ես 3-րդ դասարանից սեբաստացի եմ, հիմա արդեն 10-րդ  դասարանում եմ: Հպարտ եմ, որ սովորում եմ այսպիսի հետաքրքիր ու  անակնկալներով լի դպրոցումԱյստեղ ձեռք բերեցի շատ ընկերներշատ ուրախ եմ, որ ունեմ այսքան հոգատար ու բարի ուսուցիչներՄասնագիտությունս նկարչությունն է, շատ եմ ուզում լավ  նկարել: Գծանկարի, գունանկարի դասաժամերին ես ինձ  լավ եմ զգում, ուզում եմ ամեն ինչ անել, որ բոլոր ուսուցիչները ինձնով հպարտանանՄի մեծ խմբով հետ 3 օր ճամփորդեցինք  Դիլիջանում, եղանք Գոշավանքում, Մաթոսավանքում:  Հիացած եմ: Կատարեցինք շատ նախագծեր ու աշխատանքներ:  Մաքրեցինք  շրջապատը  և շատ տխրեցինք, որ  մարդիկ այսքան անտարբեր են շրջապատի աղտոտության նկատմամբ: Դեկտեմբերին  արեցինք  ևս  մի նախագիծ. պատրաստվում էինք  Ամանորին և այդ  առիթով պատրաստեցինք  տոնածառ: Գործունեությունս ընտրել եմ պարը: Դպրոց  էր եկել հայտնի նկարիչ Սամվել Գրիգորյանը:   Նրա  օգնությամբ  պատրաստեցինք  շատ  կոլաժներ, իսկ ցուցահանդեսին ու իմ նկարը  նույնպես ներկայացվեցԴեկտեմբերին  գնացինք  Սունդուկյանի անվան թատրոնում ներկայացում դիտելու:

Առջևում Դիջիթեք 2015-ն է: Պատրաստվում եմ ներկայանալ նաև այդ ստուգատեսին: 




Комментарии

Популярные сообщения