Ընտանիքի անդամ

Մի հյուրընկալ մարդ մի անգամ մնացել էր իր ընկերոջ մոտ երեք  օր ննջելու:  Երբ նա պատրաստվեց գնալ, տանտերը խնդրեց ներել նրան այն բանի համար, որ նա նրան չընդունեց այնպես, ինչպես պետք էր

Շատ լավ էր, – ասաց այցելուն, – երբ դու կգաս ինձ մոտ, ես քեզ ավելի լավ կընդունեմ:
Շուտով ընկերը հնարավորություն ունեցավ գալ նրա մոտ: Ի զարմանս իրեն, հյուրը չտեսավ տանը ոչ մի հատուկ նախապատրաստություն: Սեփականատերը զգաց հյուրի զարմանքը և ասաց.
Ես խոստացել էի քեզ, որ կընդունեմ քեզ ավելի լավ, քան դու ընդունեցիր ինձ: Դու վերաբերվում էիր ինձ ինչպես օտար մարդու՝ մանրազնին կերպով պատրաստվում էիր իմ գալուն, իսկ ես քեզ ընդունեցի որպես իմ ընտանիքի անդամ:


Այս  առակը կարդալիս  հասկացա, որ  պետք լինել  հյուրասեր, բարի, աջակցող:   Առակում  ընկերը  վերաբերվում էր   հարազատինորպես  օտար մարդու, իսկ   մյուսը   նրան ընդունեց  հարազատ  ընտանիքի անդամի  պեսԱյս առակը սովորեցնում է լինել  հյուրասերբարի, միշտ պատրաստ լինել օգնության:  

Комментарии

Популярные сообщения