Վերածնունդի դարաշրջանի փիլիսոփայություն
Վերածննդի փիլիսոփայությունն ունի մարդակենտրոն բնույթ: Վերածննդի դարաշրջանում անհատը ձեռք է բերում ավելի շատ ինքնուրույնություն, նա ավելի հաճախ ներկայացնում է ոչ թե այս կամ այն միությունը, այլ ինքն իրեն: Վերածննդի դարաշրջանի անհատը հակված է վերագրել իր բոլոր արժեքներն ինքն իրեն: Բազմակողմանիություն սա է վերածննդի մարդու կատարելատիպը:
մարդը դառնում է սաեփական անձի արարիչը: Վերածննդի շրջանում հսկայական նշանակություն է ձեռք բերում մշակույթը, և որպես արդյունք ի հայտ է գալիս մարդ արարչի պաշտամունքը: Ստեղծագործական գործունեությունը ձեռք է բերում իր բնույթով ծխական բնույթ:
Բնության ըմկալման մեջ ինչպես մարդու մեկնաբանությունում վերածննդի փիլիսոփայությունը ունի իր առանձնահատկությունը: Քրիստոնեական աստվածն այստեղ կարծես միաձուլվում է բնությանը իսկ վերջինս դրանով իսկ աստվածանում:
Վերածծնդի բնափիլիսոփփաները նշանավոր գերմանացի բժիշկ ալքիմիկոս և աստղագետ Պարացելսը կիրառում էր բնության մոգական ազգի միական ընկալումը, որն արտահայտվում էր գաղտնի ուժերի միջոցով բնությունը կառավարելու ձգտումով, որը հատուկ էր 15-16-րդ դարերին: Բնափիլիսոփաները ձգտում էին վերացնել արարման գաղափարը համաշխարհային ոգին ներկայացվում էր, որպես բնությանը հատուկ կենսական ուժ, որի ծնորհիվ բնությունը ձեռք է բերում ինքնուրույնություն և այլևս չի ունենում անդրաշխային սկզբի կարիք:
մարդը դառնում է սաեփական անձի արարիչը: Վերածննդի շրջանում հսկայական նշանակություն է ձեռք բերում մշակույթը, և որպես արդյունք ի հայտ է գալիս մարդ արարչի պաշտամունքը: Ստեղծագործական գործունեությունը ձեռք է բերում իր բնույթով ծխական բնույթ:
Բնության ըմկալման մեջ ինչպես մարդու մեկնաբանությունում վերածննդի փիլիսոփայությունը ունի իր առանձնահատկությունը: Քրիստոնեական աստվածն այստեղ կարծես միաձուլվում է բնությանը իսկ վերջինս դրանով իսկ աստվածանում:
Վերածծնդի բնափիլիսոփփաները նշանավոր գերմանացի բժիշկ ալքիմիկոս և աստղագետ Պարացելսը կիրառում էր բնության մոգական ազգի միական ընկալումը, որն արտահայտվում էր գաղտնի ուժերի միջոցով բնությունը կառավարելու ձգտումով, որը հատուկ էր 15-16-րդ դարերին: Բնափիլիսոփաները ձգտում էին վերացնել արարման գաղափարը համաշխարհային ոգին ներկայացվում էր, որպես բնությանը հատուկ կենսական ուժ, որի ծնորհիվ բնությունը ձեռք է բերում ինքնուրույնություն և այլևս չի ունենում անդրաշխային սկզբի կարիք:
Комментарии
Отправить комментарий