Երաժշտությունը միջնադարյան Հայաստանում
Մ. թ առաջ 301 թվականից, երբ Հայաստանն ընդունեց քրիստոնեությունը որպես պաշտոնական կրոն, հիմք է ստեղծվումյ հայկական քրիստոնեական եկեղեցու երաժշտության զարգացման համար: Ագաթանգեղոսը հայտնում է, որ lV դարի վերջից բարձրագույն դպրոցներում երգեցողություն են ուսուցանել:
Հայ հնադարյան երաժշտության զարգացմանը նպաստեց 406-ին հայկական այբուբենի ստեղծումը Վարդապետարաներում ուսուցանվում են երաժշտութուն և երգ:
V- Vl դարերում ստեղծվում էին առաջին հոգևոր երգերը, որոնց հեղինակներն էին` Մեսրոպ Մաշտոցը, սահակ Պարթևը և Հովհաննես Ա Մանդակունին: Եկեղեցական երաժշտության զարգացման ընթացքում ձևավորվում են շարականներ: Հայկական երաժշտությունը նշանակալիորեն զարգանում է Ֆեոդալիզի դարաշրջանում X- Xlll դարերում: X դարում ստեղծվում է պրոֆեսիոնալ երաժշտությոն նոր ուղղություն` տաղը:
Երաժշտությունը և թատրոնը վաղ միջնադարում:
Վաղ միջնադարյան Հայաստանում շարունակում է ծաղկում ապրել աշխարհիկ երաժշտությունը:
Հայ շինակաները հորինում էին բազմատեսակ երգեր, որոնք արտացոլում էին ռամկական կենսազգացողությունը:
Տարբեր երանգ ու ճաշակ ունեին քաղաքային երգն ու պարը:
Հայ հնադարյան երաժշտության զարգացմանը նպաստեց 406-ին հայկական այբուբենի ստեղծումը Վարդապետարաներում ուսուցանվում են երաժշտութուն և երգ:
V- Vl դարերում ստեղծվում էին առաջին հոգևոր երգերը, որոնց հեղինակներն էին` Մեսրոպ Մաշտոցը, սահակ Պարթևը և Հովհաննես Ա Մանդակունին: Եկեղեցական երաժշտության զարգացման ընթացքում ձևավորվում են շարականներ: Հայկական երաժշտությունը նշանակալիորեն զարգանում է Ֆեոդալիզի դարաշրջանում X- Xlll դարերում: X դարում ստեղծվում է պրոֆեսիոնալ երաժշտությոն նոր ուղղություն` տաղը:
Երաժշտությունը և թատրոնը վաղ միջնադարում:
Վաղ միջնադարյան Հայաստանում շարունակում է ծաղկում ապրել աշխարհիկ երաժշտությունը:
Հայ շինակաները հորինում էին բազմատեսակ երգեր, որոնք արտացոլում էին ռամկական կենսազգացողությունը:
Տարբեր երանգ ու ճաշակ ունեին քաղաքային երգն ու պարը:
Комментарии
Отправить комментарий