Ես կարողանում եմ


Ես 3-րդ դասարանից սեբաստացի եմ, հիմա արդեն տասերորդ  դասարանում եմ: Հպարտ եմ, սովորում եմ այսպիսի հետաքրքիր ու անակնկալներով  լի դպրոցում: Այստեղ ձեռք բերեցի շատ ընկերներ` շատ ուրախ եմ, որ ունեմ այսքան հոգատար  ուսուցիչներ: Մասնագիտությունս նկարչություն է, շատ եմ սիրում ազատ ժամանակներին զբազվել  նկարչությամբ,  ուզում լավ նկարել և զարմացնել բոլորին իմ  աշխատանքներով: Գերմանանիայից մեզ հյուր էր եկել  հայտնի արվեստագետ Սամվել Գրիգորյանը, նա շատ  հումորով մարդ էր նրան  դուր եկավ կրթահամալիրը: Նրա օգնությամբ պատրաստում էինք հետաքրքիր նկարներ, կոլաժներ տեղի ունեցավ ցուցահանդես որտեղ մեր աշխատանքներն էին փաքցրած:  Դասաժամերին կատարում էինք տարբեր նախագիծներ, սովորեցինք,  ի՞նչ է խոսքը մարդու կյանքում: Պատմության դասաժամերին  սովորեցինք, ուսումնասիրեցինք Հայրենական մեծ պատերազմը, Ստալինգրադի ճակատամարտը, շատ հայտի Սոսե մայրիկի մասին: Մասնակցեցի ծառատունկին, որտեղ ամեն մեկը տնկում էր մեկական ծառ: վերջերս տեղի ունեցավ  մեծ ցուցահանդես որտեղ ցուցադրվում էին  Արթուր Շահվերդյանի աշխատանքները եկել էին շատ հյուրեր՝ ուրախ եմ, որ գտնվում եմ  հայտնի մարդկանց միջավայրում որտեղ ամեն ինչ կարծես հեքիաթիաթային է: 

Комментарии

Популярные сообщения